Другие консоли: PSP Fat,PSPSlim&Lite, PS3,Wii,XBOX360
Регистрация: 30.12.2006
Адрес: деревня скрытого листа
Возраст: 34
Сообщений: 1,349
Вы сказали Спасибо: 610
Поблагодарили 733 раз(а) в 358 сообщениях
Сила репутации: 1
Репутация: 738 
(луч света в тёмном царстве)
v1.32
UPDATE:
Обновил шапку до v1.32
Изменения
[NEW] prometheus.prx support
the same location as the body iso_tool prometheus.prx / EBOOT.BIN required
The original decoding EBOOT.BIN / EBOOT.OLD to rename
prometheus.prx / EBOOT.BIN once we import
※ KHBBS the BBS1-3.DAT require an additional import
prometheus returns to its original state recovery, EBOOT.BIN remain after decoding
UPDATE:
Обновил шапку до v1.40
Изменения
[UPDATE] prx patches and sub-menu go to Import
[NEW] libfont.prx, libpsmfplayer.prx, psmf.prx for import
GOD EATER 吸出Shita case of the ISO state
Prometheus → Patch Patch
prx → Importing libfont.prx
You can start
The same place as the body iso_tool libfont.prx / libpsmfplayer.prx / psmf.prx required
※ prx files are not included, so just in case, please get their
Жду взлома PSVita!!!
Последний раз редактировалось KingSD; 21.05.2010 в 07:40.